W kampanii Streetcom oraz napojów Fortuna brałam udział już jakiś czas temu i uważam, że warto napisać kilka słów o nowych napojach jakie miałam przyjemność testować.
W paczce ambasadora, którą otrzymałam znalazło się 24 napojów z czego 16 trafiło w ręce moich znajomych, którzy poddali je ocenie, ulotki informacyjne oraz przewodnik ambasadora. Po dokładnym zapoznaniu się z przewodnikiem ambasadora wzięłam się za testowanie a tak że rozdawanie napojów osobom chętnym je spróbować i wyrazić swoją opinię na ich temat.
Nowością od Fortuny okazały się napoje bez dodatku cukru oraz słodzików na bazie soku(60%) z naturalną wodą mineralną dzięki czemu soki są lżejsze w smaku i nie aż takie intensywne. W nowej linii napojów Fortuny znalazły się takie smaki jak: "Jabłko, arbuz i mięta", "Cytrusy i trawa cytrynowa" oraz "Jabłko, papaja i trawa cytrynowa". Dzięki dodatku trawy cytrynowej bądź mięty napoje okazały się idealne na gorące dni zwłaszcza gdy były dobrze schłodzone. Moim faworytem został smak Cytrusów i trawy cytrynowej, który okazał się dla mnie najbardziej orzeźwiający. Ogromnym plusem nowych napoi okazała się ich niewielka pojemność(500ml) oraz bardzo poręczny kształt umożliwiający zabranie ich ze sobą w każde miejsce a tak że wygodne zakręcane otwarcie. Napój bez problemy zmieści się w damskiej torebce czy plecaku naszego dziecka.
Dzięki zdrowemu składowi nie miałam oporów przed podaniem nowego soku Fortuny mojemu dwu letniemu synkowi. Z czystym sumieniem mogę polecić te soki innym mamą oraz kobietą dbającym o linie oraz tym w ciągłym ruchu oraz wszystkim tym, którzy ich jeszcze nie próbowali.
Jeżeli nie posiadacie jeszcze konta na sreetcom.pl to możecie założyć je po kliknięciu TU
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz