czwartek, 6 września 2012

Krem przeciw odparzeniom Nivea Baby

Pupa naszego maluszka jest nieustannie opatulona w pieluchę, przez co wymaga specjalnej troski i dla tego po za doborem odpowiednich pieluch i właściwej higieny bardzo ważny jest wybór odpowiedniego kremu do pielęgnacji okolicy pieluszkowej.


Mój wybór padł na Kojący krem przeciw odparzeniom Nivea Baby.  Produkt został zapakowany w poręczną tubkę w której znajdziemy 100ml dość gęstego i delikatnie pachnącego kremu. Przez swoją konsystencję krem ciężko się rozsmarowuje i nie za szybko wchłania co jednak nie stanowi dla mnie większego problemu ponieważ rekompensuje mi to swoim świetnym działaniem.  Krem w swoim składzie zawiera tlenek cynku, lanolinę, pantenol, a także parafinę, talk i wyciąg z kiełków pszenicy. Dzięki tym składnikom kosmetyk doskonale nadaje się do pielęgnacji zdrowej skóry i zapobieganiu odparzeniom jak i również przyspiesza gojenie ran i działa antybakteryjnie. Ze względu na fakt iż kosmetyk ten jest perfumowany to w przypadku bardzo wrażliwej skóry może on jednak uczulić. Ja podczas jego stosowania na szczęście się z tym się nie spotkałam ale warto o tym pamiętać. Producent zadbał o dobro naszego malucha nie wykorzystując do jego produkcji parabenów, alkoholu i barwników. Nivea potwierdza jego bezpieczeństwo oraz skuteczność w badaniach klinicznych i dermatologicznych. Krem ten posiada pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka oraz atest PZH. Mimo paru małych minusów , to jednak ten produkt był u mnie numerem jeden jeśli chodzi o pielęgnację okolicy pieluszkowej mojego malucha.
 

1 komentarz:

  1. polecam produkty Polskie Nivea baby, moja córka ma delikatną skórę, i spełnia się ten kremik. Ale ciekawe produkty dla dzieci są również Penaten i Bubchen z Niemiec. ciekawy sklep to www.degoria.pl

    OdpowiedzUsuń