poniedziałek, 3 września 2012

Obiadki Gerber

Czasami zwykły posiłek naszego brzdąca przemienia się w istną batalię, co zrobić by nasze dziecko chciało jeść? Przede wszystkim nic na siłę!  Zgłodnieje to zje. Dziecko samo się nie zagłodzi lecz w przypadku wybrednych dzieci z pomocą przychodzi nam Gerber z dużym wyborem najróżniejszych obiadków już od 4 miesiąca życia…


Mój maluch potrafi być strasznie wybredny ale na szczęście znaleźliśmy swoje ulubione obiadki, które zje zawsze. Okazuje się to bardzo przydatne np. gdy zostawiam malucha na dłużej z babcią, wtedy mam pewność, że nie będzie za bardzo grymasił i ładnie zje. Dodatkowym plusem obiadków Gerber jest fakt, że są łatwo dostępne oraz szybko można je podgrzać przed podaniem dziecku np. w kąpieli wodnej lub mikrofali .  Obiadki Gerber zostały przyrządzone z należytą starannością dzięki czemu mam pewność, że podając je dziecku dostarczam mu niezbędnych składników odżywczych tak ważnych dla rozwoju i dobrego samopoczucia ponadto w słoiczkach Gerber nie znajdziemy konserwantów ani barwników. Dzięki  konsystencji  odpowiednio dobranej  do wieku dziecka nie musimy się martwić, że nasz maluch nie poradzi sobie z jego jedzeniem. Faworytem mojego dziecka są obiadki, które w swoim składzie zawierają pomidory a numerem jeden jest Bukiet warzyw z rybką w sosie pomidorowym. Podając dziecku obiadki Gerber należy pamiętać o tym by po otwarciu produkt przechowywać w zamkniętym słoiku w lodówce nie dłużej niż 48 godzin. Obiadki Gerber uważam za godne polecenia, oczywiście nic nie zastąpi potraw przyrządzanych przez nas ale w przypadku takim jak u mnie, że moje dziecko nie chciało jeść domowych zupek i obiadków było to jedynym i najlepszym rozwiązaniem, którego nie żałuje ponieważ wiem, ze moje dziecko otrzymuje wszystkie potrzebne składniki i że bardzo mu te obiadki smakują.

1 komentarz:

  1. nie obrażając nikogo, jest to po prostu ohyda...moja mała nigdy nie chciała jesc ich zupek ze słoiczka bo sa po prostu niesmaczne. Za to maja świetne deserki i musy, sama je lubie :)

    OdpowiedzUsuń