poniedziałek, 6 maja 2013

Niespodziewana przesyłka

Dziś będzie o zaległej przesyłce, która czekała na mnie w domu a ja nawet nie wiedziałam, że mam ją otrzymać, jak się później okazało, informację dotyczącą nadania paczki oraz nawiązania nowej współpracy znalazłam w spamie. W niespodziewanej paczuszce znalazłam dzbanek filtrujący Amethyst od firmy AQUAPHOR. Chętnych zapraszam do dalszej lektury...


Podczas otwierania paczki oczywiście nie mogło zabraknąć mojego malucha, który już musiał przetestować dzbanek na swój własny sposób. Moje pierwsze wrażenia są jak najbardziej pozytywne, dzbanek jest duży, mieści się w nim aż 2.8L, ma bardzo ładny wygląd oraz jeszcze trochę fajnych udogodnień ale o tym już podczas recenzji.  A Wy używacie dzbanków tego typu? Co o nich sądzicie?


Po więcej informacji zapraszam na stronę producenta:

2 komentarze: