sobota, 15 marca 2014

Pierwsze zwiastuny wiosny



Wiosna, wiosna a wraz z wiosną szykują się zmiany, mam tylko nadzieję, że zdecydowanie na lepsze, zwłaszcza że ostatnie dni miałam mieć wolne a wyszło na to że byłam jeszcze bardziej zabiegana niż dotychczas, stąd ta cisza na blogu. A jeżeli chodzi o nadchodzącą wiosnę to korzystając z pięknej pogody postanowiłam wybrać się z synkiem na spacer do lasku aby nacieszyć się słońcem oraz porobić trochę zdjęć tej pięknej pory roku, która zbliża się wielkimi krokami lecz moje plany legły w gruzach gdy Wojtek po chwili oznajmił "wracamy do domu" i tyle by było z naszej wyprawy. Mam nadzieję, że następnym razem uda mi się porobić więcej zdjęć, które będę mogła wrzucić na mojego bloga fotograficznego a tak że wraz z wiosną będę szukała dziewczyn(ewentualnie przyszłych mam bądź dzieci) chętnych na wiosenne sesje fotograficzne.

1 komentarz: