wtorek, 15 kwietnia 2014

Golden Rose Rich Color 36

Lakier w podobnym kolorze już kiedyś miałam lecz nie spisywał się on najlepiej wiec postanowiłam wypróbować lakier od Golden Rose z serii Rich Color nr 36, sam kolor mnie urzekł więc miałam nadzieję, że lakier od GR będzie lepszy od poprzednika w tym kolorze.


Lakier od Golden Rose bardzo dobrze się nakładało dzięki szerokiemu pędzelkowi chodź do uzyskania zadowalającego efektu musiałam nałożyć aż 3 warstwy plus na to jak zwykle poszedł top. Mimo wielu warstw lakier nie sechł jakoś strasznie długo i efekt końcowy był zadowalający. Jedynym minusem było to że po nałożeniu tylu warst lakier nie był dość wytrzymały nawet po użyciu Top Coat od GR, chodź i tak lakier na paznokciach prezentował się dobrze przez około 5 dni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz