czwartek, 15 maja 2014

Buty do biegania Reebok Carthage 3.0

Od paru dni jestem szczęśliwą posiadaczką butów biegowych Reebok Carthage 3.0 i jak na razie mam same pozytywne odczucia. Buty trafiły w moje ręce zupełnie przypadkowo ponieważ moje poprzednie wytrzymały zaledwie 5 miesięcy i musiałam je zareklamować, na szczęście reklamacje rozpatrzono pozytywnie i dla tego mam nadzieję, że te potowarzyszą mi zdecydowanie dłużej.


Buty kupiłam z myślą o chodzeniu na co dzień ze względu, że dużo pracuje na nogach chodź nie wykluczam biegania w nich ponieważ już od jakiegoś czasu chodzi za mną pomysł aby się za to zabrać, zresztą tak jak i za inne rzeczy np. Zumbę i Speedminton'a. Pożyjemy zobaczymy, jak na razie brak mi czasu na realizację tych pomysłów chodź cała nadzieja w pójściu mojego malucha do przedszkola. Jak dobrze pójdzie to od września powinno pojawić się sporo zmian w moim życiu.


Same buty Reeboka są bardzo wygodne, wydają się być dobrze i solidnie wykonane ale o tym przekonam się z czasem. Buty przeznaczone są dla osób ze stopą neutralną, mają dobrą amortyzację, która powinna wystarczyć osobą początkującym, są bardzo lekkie i przewiewne a do tego są ładne i w praktycznym kolorze.

1 komentarz:

  1. ja dla moich maluchów także staram się rozdzielać buty pod kątem wykorzystywania ich. DLatego buty dla dzieci https://butymodne.pl/dla-dzieci-c25952.html muszą być idealnie dobrane. W szczególności dlatego, że dzieci bardzo lubią biegać i szaleć więc takie buty szybko się zużywają.

    OdpowiedzUsuń