sobota, 25 sierpnia 2012

Antyperspirant Fa Sport Double Power

Piękny świeży zapach w wyjątkowo poręcznym i wygodnym opakowaniu. Taki właśnie jest Antyperspirant Fa Sport Double Power Cool Fresh. Antyperspirant miałam przyjemność przetestować dzięki zakwalifikowaniu się jako jeden z testerów w akcji promocyjnej Fa.
Czy się sprawdził?




Producent obiecuje 72h skutecznej ochrony przed zapachem potu dzięki formule z Duo-Microcapsules, która ma za zadanie zwalczać nieprzyjemny zapach i absorbować pot. Testowania antyperspirantu przez 72h się nie podjęłam lecz przez cały dzień spisywał się on na piątkę! Inne antyperspiranty, które miałam przyjemność używać już w połowie dnia sobie nie radziły z nieprzyjemnym zapachem potu ale nie Fa Sport dzięki, któremu moja skóra pod pachami pozostała sucha i pachnąca przez cały dzień. Zapach Cool Fresk, który miałam przyjemność testować szczególnie przypadł mi do gustu dzięki swojej delikatności i świeżości, zapach nie jest drażniący ani za intensywny, jak gdyby był stworzony specjalnie dla mnie. Po za tym, że Antyperspirant Fa Sport Double Power świetnie się spisuje na jego korzyść przemawia fakt, że w swoim składzie nie posiada alkoholu. Z czystym sumieniem mogę go Wam polecić! Na pewno jeszcze po niego sięgnę, może nawet w wersji Sporty Fresh.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz