wtorek, 28 sierpnia 2012

Nowa współpraca

Nadeszła pora aby ujawnić moją nową współpracę. Paczka doszła ekspresowo a gdy już ją miałam w swoich rękach to jeszcze przed otwarciem czułam piękny zapach zawartości. Jesteście ciekawi co to?


Dzięki uprzejmości firmy Sklep z Ziołami Mgr Stefanii Korżawskiej do moich rąk w ramach współpracy trafiło 5 wyjątkowych i oryginalnych Herbat Ziołowych. Dzięki Pani Joannie Szybińskiej mogłam osobiście wybrać produkty, które chciałabym otrzymać do przetestowania, mój wybór padł na Herbatki Ziołowe takie jak:
- Ziemiańska
- Książęca Smukła Sylwetka
- Królewska Dar Zdrowia
- Magnacka Dobre Samopoczucie
- Hetmańska Gardłowe Problemy


Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o herbatkach oraz o firmie to zapraszam do zajrzenia na stronę: http://blikfx.pl/ 

2 komentarze:

  1. dobrze ze nie wzięłaś kawy.. normalnie powala z nóg swoim innym smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się składa, że nie przepadam za kawą oraz już gdzieś trafiłam na ostrzeżenie. Należy jednak pamiętać, że każdy lubi co innego. ;)

      Usuń