niedziela, 16 marca 2014

Somersby Blackberry gdzie kupić?

Somersby blackberry pyszna nowość od Lorda Somersby w czwartek zawitała na salonach sławnych blogerów, skuszona recenzjami udałam się na poszukiwania tego magicznego trunku w Warszawskich sklepach. Jak się później okazało nie było to takie łatwe zadanie jak by się mogło wydawać na początku...


Zjeździwszy prawie wszystkie większe hipermarkety oraz parę mniejszych sklepików z alkoholami miałam już wątpliwości czy w ogolę znajdę ten trunek w stolicy, ale jak to możliwe że w tak dużym mieście nigdzie nie można znaleźć Somersby blackberry? Nie poddając się w końcu go znalazłam w hipermarkecie Real i to do wyboru w puszce bądź butelce za zaledwie 3,50! Doszły mnie też słuchy że w Tesco również można nabyć ten trunek ale na pułkach zastałam tylko pustki. Najważniejsze jednak, że udało mi się znaleźć upragnioną nowość od Lorda. Próbowaliście już nowości Somersby?
Uwaga dostępne już również w Auchan oraz Carrefour!

1 komentarz: