piątek, 11 kwietnia 2014

Quick Dry Top Coat Golden Rose

Quick Top Coat od  Golden Rose to mój pierwszy Top z którym miałam dotychczas do czynienia i jak na razie ostatni, jestem z niego bardzo zadowolona mimo małych minusów. Produktu używam już dobre parę miesięcy i nakładam go za każdym razem gdy maluje paznokcie, dzięki temu mój lakier na paznokciach utrzymuje się w bardzo dobrym stanie przez około 5-7 dni.


Top Coat Quick Dry od Golden Rose nie tylko dba o to aby moje paznokcie były piękne przez 5 do 7 dni ale również przyśpiesza wysychanie lakieru dzięki czemu malowanie paznokci stało się przyjemnością a nie udręką, która dotychczas kończyła się najczęściej "pościąganym" lub poniszczonym lakierem. Do jego plusów mogę również dodać bardzo wygodny pędzelek a tak że przyjazną cenę dla naszego portfela. Top niestety ma też swoje minusy a mianowicie gdy zaczniemy nakładać go na zbyt świeży lakier to pozostawi nam smugi(po dokładniejszym przyjrzeniu się dostrzeżemy na lakierze paseczki) oraz zabarwi pędzelek. W tym przypadku najbardziej ubolewam nad tym, że przez te smugi lakier nie jest idealnie gładki ale jak na razie nie szukam innego topu bądź produktu przyśpieszającego wysychanie ponieważ tutaj mam dwa produkty w jednym dzięki czemu zaoszczędzam czas a na dokładkę mogę nabyć go w dość przystępnej cenie i dobrej jakości(spełnia swoje zadanie).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz