czwartek, 3 kwietnia 2014

Wild Passion Fruit YC

Woski Yankee Candle skradły moje serce na dobre i koniecznie muszę powąchać nowości na lato i nabyć któreś z nich ponieważ niestety może się tak zdarzyć, że parę nie przypadnie mi do gustu. Takim właśnie woskiem, który mnie do siebie nie przekonał jest wosk o zapachu Wild Passion Fruit. Zdecydowałam się go kupić gdyż po powąchaniu pachniał świeżo i owocowo lecz niestety gdy wosk już się trochę pali zapach staje się nie przyjemny, za intensywny i drażniący(wosku paliłam mniejszą część niż ćwiartka), że aż w rezultacie musiałam zgasić płomień  w kominku. Zawiodłam się na nim. Zastanawiam się nad nabyciem kolejnych wosków przez internet na goodies.pl ale chyba kupie te, których zapach przypadł mi do gustu w sklepie stacjonarnym Świat Zapachów a po nowości przejdę się osobiście.

2 komentarze: