piątek, 25 kwietnia 2014

Salon Empire w Warszawie

Każda kobieta zasługuje na chwilę dla siebie, chwilę dzięki której poczuje się piękna i bardzo kobieca. W tym codziennym zabieganiu zapominamy o sobie, o naszym samopoczuciu i wyglądzie a takie drobiazgi jak manicure, nowa bluzeczka czy też nowa fryzura potrafią wspaniale poprawić nam humor i dodać pewności siebie. Właśnie taką chwilę zapomnienia i relaksu zafundował mi Warszawski salon Empire oferujący szereg zabiegów kosmetycznych takich jak zabiegi na twarz, pielęgnację ciała, zabiegi dla panów oraz strzyżenie i stylizację włosów a tak że wiele, wiele innych.


Jak trafiłam do Empire Hair Beauty & Spa? Jakiś czas temu dzięki uprzejmości salonu Empire w moje ręce trafiło zaproszenie na zaplatanie warkoczy więc niewiele myśląc zapisałam się na odpowiadający mi termin do Pani Gabrieli Zaleskiej i z niecierpliwością oczekiwałam wizyty w salonie Empire na ulicy Świętokrzyskiej 14 w Warszawie(tel. 22 692 48 75), po za salonem w centrum do dyspozycji klientów jest również salon na ulicy Jana Pawła II 29(tel. 22 653 83 59)  oraz salon na ulicy Arabskiej 5(tel. 22 616 30 49) dla tego też każdy bez problemu znajdzie najbardziej odpowiadającą mu lokalizację.

Empire znaczy imperium, cesarstwo co doskonałe przekłada się na wygląd salonu, który jest urządzony z klasą i wyczuciem lecz mimo to czułam się w nim bardzo swobodnie ze względu na bardzo miłą atmosferę, która tam panuje a do tego ten piękny, delikatny zapach, który rozchodzi sie po całym salonie za sprawą dużych słoi Yankee Candle Vanillia Satin, które można nabyć na goodies.pl. Ten zapach wręcz idealnie pasuje do wystroju salonu!


Cała wizyta przebiegła miło i sprawnie co się bardzo chwali biorąc pod uwagę moje niezwykle niesforne loki. Co prawda do salonu dotarłam z lekkim spóźnieniem ze względu na wszechobecne remonty w centrum miasta, lecz gdy tylko się pojawiłam pani Gabrysia od razu się mną zajeła, najpierw przyjrzała się moim włosom, wysłuchała mojej wizji i zaproponowała coś swojego na co z lekkim zaciekawieniem przystałam. Zaproszenie otrzymałam na zaplatanie warkocza chodź zdecydowanie wolałabym jakiś kok ale w rezultacie pani Gabrysia, która jest świetna w tym co robi wyczarowała na mojej głowie w zaledwie godzinę kok z uplecionych warkoczy.

Wszystko poszło bardzo sprawnie nawet mycie i suszenie czego przenigdy nie robię bo w efekcie wyglądam jak bym miała siano na głowie, lecz pani Gabriela od razu sięgnęła po suszarkę z dyfuzorem dzięki czemu moje loki były naturalne i nie napuszone czego bardzo się obawiałam. Cała wizyta trwała zaledwie godzinę co mnie ogromnie zdziwiło ponieważ brałam pod uwagę około dwóch czy nawet trzech godzin. Koszt takiej stylizacji wraz z myciem głowy to około 100zł, co nie jest jakąś straszną ceną wręcz przeciwnie, następnym razem gdy będę potrzebowała odmiany na pewno udam się do pani Gabrieli Zalewskiej, która jest bardzo przemiłą i doświadczoną osobą. Jako ciekawostkę dodam iż u pani Gabrysi czesze się sama Ewa Chodakowska i Agnieszka Radwańska oraz jeszcze parę znanych osób, które z chęcią odwiedzają salony Empire.



Z efektu końcowego, który możecie podziwiać na zdjęciach byłam zachwycona, kok stworzony z warkoczy przez Panią Gabrysię przeszedł moje najśmielsze oczekiwania a sama wizyta w salonie Empire była niezwykle przyjemnym doświadczeniem, które z chęcią powtórzę ze względu na wspaniały zespół, który tam pracuje oraz przepiękny salon w centrum miasta. Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o salonach Empire oraz ich ofercie to zapraszam na stronę empiresalon.pl a tak że na Facebooka EMPIRE-Hair-Beauty-Salon.



Fakt iż otrzymałam zaproszenie do salonu Empire w ramach współpracy nie wpłynął na rzetelność publikowanego tekstu.

3 komentarze:

  1. świetne miejsce, bardzo polecam byłam i sprawdziłam, pełen profesjonalizm

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda jak kok z kołtunów, masakra!

    OdpowiedzUsuń