czwartek, 17 kwietnia 2014

Fluffy Towels Yankee Candle

Zapach kupiłam zupełnie nie przemyślanie gdy na jednym ze stoisk w centrum handlowym do którego często się udaje dostrzegłam parę wosków i świec firmy Yankee Candle, coś mi się pomieszało i kupując sądziłam, że nabywam inny zapach. Wosk Fluffy Towels nie tyle kojarzy mi się ze świeżo wypranymi ręcznikami co ze świeżo wypraną pościelą. Zapach jest delikatny i nie duszący chodź raczej nie będzie to jeden z moich ulubionych zapachów ponieważ, gdy roztopie go zbyt wiele to zaczyna mnie drażnić.

4 komentarze:

  1. różne opinie krążą o tym wosku, sama jestem ciekawa jak pachnie i muszę go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny, ale wolę Clean Cotton :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 40 year old Social Worker Randall Becerra, hailing from Listuguj Mi'gmaq First Nation enjoys watching movies like ...tick... tick... tick... and Wood carving. Took a trip to Kathmandu Valley and drives a New Beetle. mozesz sprobowac tez z

    OdpowiedzUsuń