wtorek, 18 listopada 2014

Streetcom & Naturima

Oj już dość dawno nic nie testowałam od Streetcom. To się na szczęście zmieniło w sobotę 15 listopada gdy w Blue City odebrałam swoją długo wyczekiwaną paczkę Ambasadorki z produktami od Naturima. Jeszcze zanim dojechałam do domu zdążyłam podzielić się tymi wspaniałościami z najbliższymi oraz znajomymi.

W paczce Ambasadorki otrzymałam:
- 6 opakowań margaryny Naturima 225g
- ulotki z informacjami o margarynie i jej unikalnym składzie
- przewodnik Ambasadorki
a to wszystko zostało zapakowane w uroczą, białą torbę termiczną z logo Naturima

Do kampanii dostałam się dzięki temu, że należę do grupy świadomych konsumentów dla których bardzo ważny jest skład kupowanych produktów a zwłaszcza to aby posiadały jak najmniej konserwantów i sztucznych barwników. Dokonując takich wyborów dbam nie tylko o swoje zdrowie a tak że zdrowie swojej rodziny! Zwłaszcza szczególną uwagę poświęcam na czytanie etykiet podczas zakupów spożywczych dla mojego 3 letniego synka. Naturima idealnie pasuje dla mojej rodziny dzięki temu, że w jej składzie nie znajdę żadnych konserwantów, sztucznych barwników ani syntetycznych aromatów. Testowanie dopiero zaczęłam ale już niedługo zaproszę Was do zapoznanie się z obszerną opinią dotyczącą tej innowacyjnej margaryny jaką jest Naturima.

2 komentarze:

  1. Ja też dostałam taki pakiecik i muszę przyznać że jestem mile zaskoczona składem i smakiem. Na prawdę produkt nie tylko czystej etykiety ale i składu. Smak zbliżony do masła, skład 82% tłuszczów roślinnych to wyjątkowy produkt na rynku. Polecam warto.

    OdpowiedzUsuń