czwartek, 28 listopada 2013

Jak dostać się do kampanii Streetcom?

Co zrobić aby stać się szczęśliwym testerem Streetcom? Najlepiej zacząć od rejestracji o TU a potem już tylko wystarczy zaopatrzyć się w dużą cierpliwość. Na pierwszą kampanię czekałam pół roku a potem już jakoś poszło ale wiem, że sporo osób nie ma takiego szczęścia jak ja i nawet po 2 latach wciąż czeka na swoją pierwszą kampanie. Tak więc jeżeli mamy szczęście to długo nie będziemy musieli czekać lecz niestety to nie jest od nas zależne a moją kolejną kampanią, w której mam przyjemność uczestniczyć jest testowanie portalu Foodpanda.

 

Aktualna kampania Streetcom oraz Foodpanda różni się od pozostałych w których dotychczas brałam udział a dokładnie polega na zakupie jedzenia za pośrednictwem portalu Foodpanda i ocenie działania portalu. Przywilejem ambasadora były kupony zniżkowe na zamawiane przez nas potrawy oraz dla naszych znajomych, których mieliśmy zachęcać do przetestowania portalu(poprzednie kampanie polegały na testowaniu otrzymanych produktów oraz rozdawaniu ich znajomym do przetestowania oraz zrecenzowania).

Kampania mnie nie porwała ani nie powaliła na kolana, jest to chyba najsłabsza z moich dotychczasowych. Portal Foodpanda również za bardzo nie ma się czym popisać po za przejrzystą i schludną szatą graficzną a jeżeli chodzi o dostawę(komunikacja między restauracjami a portalem chyba siada) to nie porywa a czasami wręcz odpycha, mam namyśli nie dostarczone potrawy bądź dostarczone z bardzo dużym opóźnieniem. Portal dopiero się rozwija i po tak dużej kampanii może postara się o poprawę w najsłabszych i niedopracowanych punktach dzięki klientom, którzy szczegółowo opisują swoje wątpliwości bądz niezadowolenie z portalu. Oczywiście pozytywnych opinii nie brakuje lecz niestety przewaga jest tych mniej pozytywnych od klientów, którzy są nie do końca zadowoleni z działania portalu. Nadzieja dla portalu jest lecz jeszcze toczę czasu upłynie aż uda się tam wszystko dopiąć na ostatni guzik.

1 komentarz: